Farsi | English
 


 
   يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

بيست و سومين دوره مسابقات قهرماني جهان 2017؛
بی باک: بچه ها به خودباوري لازم رسیده اند/ به شاگردانم ايمان دارم



شناسه خبر: 31747   دوشنبه 22 خرداد 1396 - 07:56

مهدي بي باك سرمربي تيم‌ملي كشورمان گفت: اردوي آمادگي خود را از اسفندماه آغاز كرديم و خدا را شكر براي حضور در بيست و سومين دوره مسابقات قهرماني جهان هر لحظه به اوج آمادگي نزديك‌تر مي‌شويم.


تيم‌ملي تكواندو مردان كشورمان از نیمه اسفندماه اولین مرحله اردوي آماده سازي خود را در مركز جهاني تكواندو آغاز كرد و پس از آن با شركت در تورنمنت يونان بود که كادرفني توانستند نسبت به تركيب نهايي تيم‌ملي تصميم گيري نمايند. مهدي بي باك سرمربي جوان و با تجربه تيم‌ملي تکواندو كشورمان در رابطه با رویداد پیش رو و سطح آمادگي هوگوپوشان كشورمان به روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: مرحله پاياني تمرينات آماده سازی را پشت سر مي‌گذاريم و در حال حاضر تمرينات سرعتي را در دستور کار قرار داده‌ایم. تمرینات طبق برنامه در حال انجام است و انشاا... تا روز مسابقات به اوج آمادگي مي‌رسيم تا بتوانيم بهترين نتيجه را رقم بزنيم.

وي افزود: تنها 3 ماه زمان مفيد براي حضور در اين رويداد داشتيم و اين زمان كمي است اما با طي كردن مراحل مختلف تمرينات، بچه‌ها آمادگي مطلوبي كسب كرده‌اند. اميدوارم بهترين مبارزات را بر روي شياپ‌چانگ كره‌جنوبي به اجرا بگذارند و بار ديگر تكواندوكاران ايراني شایستگی خود را به نمایش گذاشته و بتوانند افتخارآفريني كنند.

بي باك در رابطه با برنامه تمريني ملي‌پوشان براي حضور در اين رويداد بيان كرد: سعي كرديم در تمرينات روش‌هايي را به كار ببريم تا همه بتوانند بالاترين بهره را از آن ببرند. همچنين بر روي قوانين جديد داوري تمركز زيادي داشتيم و از اين نكته نيز غافل نشديم كه هرتكواندوكار شگرد و توانايي‌هاي خود را دارد و بايد در اين بخش نيز خود را تقويت كند.

سرمربي تيم‌ملي كشورمان با اشاره به حضور در تورنمنت يونان افزود: اين تورنمنت يكي از تاثیرگذارترین مسابقاتي بود كه پيش از رويداد جهاني در آن شركت كرديم و خدا را شكر توانستيم تكواندوكاران را با توجه به تغيير قوانين داوري محك خوبي بزنيم و نقاط ضعف آنها را شناسایی و رفع نماييم. متاسفانه فرصت شرکت در تورنمنت‌هاي بيشتري را نداشتیم و با برپايي تمرين مشترک با تيم‌ها داخلي و همچنين تيم‌ملي نروژ این مشکل را برطرف کردیم.

بي باك در رابطه با مهم‌ترين رقيبان ايران در اين رويداد خاطرنشان ساخت: روسیه، کره جنوبی، ازبکستان، آذربایجان و تركيه از حريفان اصلي ما در اين رويداد هستند اما در ديگر تيم‌ها نيز حضور تك‌چهره‌‌هاي قدرتمندي را شاهد هستيم. نيمي از تكواندوكاران ما تجربه حضور در مسابقات جهاني را دارند اما سایر نفرات براي نخستين بار است كه در اين رويداد شركت مي‌كنند. به نظرم اولين حضور نمي‌تواند ارتباطي با كسب موفقيت داشته باشد و بچه‌ها بايد با اعتماد به نفس مبارزه كنند. خدا را شكر به خود باوري لازم رسيده‌اند و مي‌دانند كه مي‌توانند سكوي‌هاي بزرگ جهاني را فتح كنند.





وي افزود: در مسابقات جهاني در تمامي اوزان حريفان قدرتمندي حضور دارند و با توجه به پيشرفت تكواندو در سطح جهان و همچنين مبارزاتي كه در المپيك ريو شاهد بوديم هيچ حريفي براي نمايندگان كشورمان نبايد حكم زنگ تفريح را داشته باشد و بچه‌ها مي‌بايست حواس جمع بر روي شياپ‌چانگ بروند تا بهترين نتيجه را كسب نمايند.

سرمربي تيم‌ملي كشورمان در ادامه خاطر نشان ساخت: مسابقات جهانی قابل پیش بینی نيست اما قول می دهم از حداکثر توانایی خود استفاده کنيم. بچه ها با جان و دل تمرین کرده اند و اطمينان داشته باشيد كه کم نمي‌گذارد. روز نخست که مسئولیت اين تيم را برعهده گرفتم مطمئن بودم كه تيم با تمرین خوب مي‌توانند سکوهای جهانی را فتح کند.

وي با اشاره به اين موضوع كه مبارزات تكواندوكاران همانند دوره گذشته طي دو روز برگزار مي‌شود بيان كرد: با توجه به تجربه‌اي كه از دوره گذشته داشتيم اين موضوع تاثير چنداني بر روي كار ما ندارد و اگر بچه‌ها آسيب نبينند شايد حتي به نفع آنها باشد. از فدراسيون تكواندو تشكر مي‌كنم كه شرايط را مهيا ساخت تا ماساژور و همچنين كادر پزشكي با تيم اعزام شود قطعا اين حضور خيلي تيم را كمك خواهد كرد.

بي باك در ادامه با اشاره به تك تك اعضاي تيم گفت: آرمین هادي‌پور در وزن 54- كيلوگرم از بازیکنان سخت کوش، پرتلاش امیدوار تيم است. تاكنون حتی یک جلسه تمریني را از دست نداده و به نظرم مي‌توان روي مدال طلايي اين تكواندوكار حساب كرد.

فرزان عاشورزاده نماينده وزن 58- كيلوگرم كشورمان از انگیزه بالایی برخوردار است كه مي‌خواهد بار ديگر بر روي سکوی قهرماني جهان بايستد و ما هم خيلي اميدواريم كه بتواند عنوان نخست اين رقابت‌ها را كسب نمايد.

میرهاشم حسيني هوگوپوش وزن سوم ايران تكواندوكار خستگي ناپذير و پرتلاش که در تورنمنت یونان نشان داد در وزن سوم و چهارم مي‌تواند نماینده خوبی برای ایران باشد و از توانايي بالایی برخوردار است.

ملي‌پوش جنگنده و غیرقابل پیش بینی ايران را همگي مي‌شناسند، ابوالفضل يعقوبي بارها ثابت كرده می‌تواند از كنار بزرگان تكواندو جهان به راحتي بگذرد و یکی از شانس‌های گرفتن مدال است.

مسعود حجي‌زواره كاپيتان تيم و تكواندوكار وزن 74- كيلوگرم كشورمان از نمايندگان با تجربه تیم است و پل ارتباط خوبی میان تیم و کادر فنی است. تاكنون تلاش زیادی کرده و ایشان هم می‌تواند باتجربه‌اي كه در اختيار دارد مبارزات خوبي را به نمایش بگذارد.

عرفانيان از تكواندوكاران جوان تيم است. پوریا در این اردو تغییرات زیادی داشت و یکی از آماده‌ترین بازیکنان تيم مي‌باشد و اگر به خود باوری برسد مطمئن باشيد کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

سعید رجبی نماينده وزن 87- كيلوگرم كشورمان دیگر هوگوپوش جوان و خوش آتیه ايران مي‌باشد، زحمات زيادي كشيده است و اميدوارم در اين رقابت‌ها بتواند بهترين نتيجه را كسب نمايد.

سجاد مرداني تكواندوكار سنگين وزن كشورمان نيز یکی از با تجربه هاي تيم است و با تمرينات منظم و بي وقفه به نظرم لايق خوشرنگ‌ترين مدال اين رقابت‌ها است.

سرمربي با تجربه كشورمان در پايان صحبت‌هايش افزود: از تمام خانواده بزرگ تكواندو مي‌خواهم براي موفقیت تيم دعا كنند و قطعا مقامي كه در اين رقابت‌ها كسب مي‌شود تنها براي كادرفني يا فدراسيون نيست بلكه براي جامعه ورزش است و اين نكته را فراموش نكنيم كه مهمترین موضوع به اهتزاز در آمدن پرچم کشورمان است و امیدوارم بتوانیم دل مردم را در اين رقابت‌ها شاد كنيم.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 22 خرداد 1396 - 07:56

تعداد بازديد: 506

کد:31747-1403





 


    امكانات


نماد بازیها




شخصیت های نمادین مسابقات دو ببر به نام های" تای ری" و "آ رانگ" میباشند.
"تای ری" به معنی متحد شدن از طریق تکواندو و بیانگر هویت و ارزش های رقابت میباشد.
" آ رانگ" منتسب به عواطف منحصر به فرد کره ای ها مطابق با امید می باشد و از آنجایی که مسابقات جهانی 2017 در موجو مکانی واقع در مرکز تکواندو برگزار خواهد شد نوعی از وحدت جهانی شکل خواهد گرفت و "آرانگ – ببر سفید" به عنوان شخصیت نمادین صلح و دوستی انتخاب شده است.
چشم انداز این دوره از مسابقات ایجاد تصویری از" تکواندو وان" به عنوان پایگاه تکواندو برای 80 میلیون عضو فعال در رشته تکواندو و همچنین استحکام موقعیت کره به عنوان مهد تکواندو از طریق میزبانی باشکوه ترین رویداد تکواندو در جهان می باشد.
تکواندو وان محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در سال 2017 است که دارای سالنی با ظرفیت4523 نفر می باشد.
تکواندو وان دارای سالنی برای حضور تماشاگران، جایگاه معلولین،جایگاه خبرنگاران، VIP، محل تمرین، وزن کشی،اتاق کامپیوتر، سالن استراحت و غذاخوری می باشد.
شعار این دوره از مسابقات "یک جهان، یک تکواندو در تکواندو وان" می باشد.
در آرم مسابقات از چهار رنگ نارنجی به معنی تولد، قرمز- اشتیاق، آبی- عزم و مشکی- تواضع استفاده شده است.


برنامه بازیها




· شنبه 3 تیر
54- کیلوگرم : آرمین هادی پور

· یکشنبه 4 تیر
49- کیلوگرم : ناهید کیانی
74-کیلوگرم : مسعود حجی زواره

· دوشنبه 5 تیر
67- کیلوگرم : ملیکا میر حسینی
68- کیلوگرم : ابوالفضل یعقوبی

· سه شنبه 6 تیرماه
58- کیلوگرم : فرزان عاشورزاده
73+ کیلوگرم : اکرم خدابنده

· چهارشنبه 7 تیرماه
73- کیلوگرم : زهرا پور اسماعیل
87- کیلوگرم : سعید رجبی
87+ کیلوگرم :سجاد مردانی

· پنج شنبه 8 تیرماه
57- کیلوگرم : طیبه پارسا
63- کیلوگرم :میر هاشم حسینی

· جمعه 9 تیرماه
62- کیلوگرم : کیمیا علیزاده
80- کیلوگرم : پوریا عرفانیان



صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
اعلام مشكلات سايت
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool